Távszolgáltatások és a régiók esélyei az új területi munkamegosztásban – a hívóközpontok

Szerzők

  • Raffay Zoltán MTA RKK DTI

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.15.3-4.828

Kulcsszavak:

hívóközpont, fejlett információs és kommunikációs technológia

Absztrakt

A tanulmány egy egyre jelentősebb szolgáltatási ágazat, a hívóközpontok kialakulásának okait, az azt lehetővé tevő tényezőket és az ágazat eddigi fejlődését mutatja be, kitérve a hívóközpontok lehetséges jövőbeli fejlődési esélyeire is. A szerző azt is vizsgálja, hogy a hívóközpontok eddigi telephelyi döntéseik során a regionális kiegyenlítődés irányába hatnak-e, avagy az erősebb gazdasági alappal rendelkező régiókba települnek-e, a már meglévő fejlettségbeli különbségeket erősítve.

Információk a szerzőről

Raffay Zoltán , MTA RKK DTI

tudományos munkatárs

##submission.downloads##

Megjelent

2001-09-01

Hogyan kell idézni

Raffay, Z. (2001) „Távszolgáltatások és a régiók esélyei az új területi munkamegosztásban – a hívóközpontok”, Tér és Társadalom, 15(3-4), o. 207–230. doi: 10.17649/TET.15.3-4.828.

Folyóirat szám

Rovat

Kitekintő