Remote Services and the Possibilities of Regions in the New Spatial Division of Labour – The Call Centres
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.15.3-4.828Keywords:
hívóközpont, fejlett információs és kommunikációs technológiaAbstract
A tanulmány egy egyre jelentősebb szolgáltatási ágazat, a hívóközpontok kialakulásának okait, az azt lehetővé tevő tényezőket és az ágazat eddigi fejlődését mutatja be, kitérve a hívóközpontok lehetséges jövőbeli fejlődési esélyeire is. A szerző azt is vizsgálja, hogy a hívóközpontok eddigi telephelyi döntéseik során a regionális kiegyenlítődés irányába hatnak-e, avagy az erősebb gazdasági alappal rendelkező régiókba települnek-e, a már meglévő fejlettségbeli különbségeket erősítve.
Downloads
Published
2001-09-01
How to Cite
Raffay, Z. (2001) “Remote Services and the Possibilities of Regions in the New Spatial Division of Labour – The Call Centres”, Tér és Társadalom, 15(3-4), pp. 207–230. doi: 10.17649/TET.15.3-4.828.
Issue
Section
Outlook
License
Authors wishing to publish in the journal accept the terms and conditions detailed in the LICENSING TERMS.