Remote Services and the Possibilities of Regions in the New Spatial Division of Labour – The Call Centres

Authors

  • Zoltán Raffay MTA RKK DTI

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.15.3-4.828

Keywords:

hívóközpont, fejlett információs és kommunikációs technológia

Abstract

A tanulmány egy egyre jelentősebb szolgáltatási ágazat, a hívóközpontok kialakulásának okait, az azt lehetővé tevő tényezőket és az ágazat eddigi fejlődését mutatja be, kitérve a hívóközpontok lehetséges jövőbeli fejlődési esélyeire is. A szerző azt is vizsgálja, hogy a hívóközpontok eddigi telephelyi döntéseik során a regionális kiegyenlítődés irányába hatnak-e, avagy az erősebb gazdasági alappal rendelkező régiókba települnek-e, a már meglévő fejlettségbeli különbségeket erősítve.

Author Biography

Zoltán Raffay , MTA RKK DTI

tudományos munkatárs

Downloads

Published

2001-09-01

How to Cite

Raffay, Z. (2001) “Remote Services and the Possibilities of Regions in the New Spatial Division of Labour – The Call Centres”, Tér és Társadalom, 15(3-4), pp. 207–230. doi: 10.17649/TET.15.3-4.828.

Issue

Section

Outlook