Távszolgáltatások és a régiók esélyei az új területi munkamegosztásban – a hívóközpontok

  • Zoltán Raffay MTA RKK DTI
Kulcsszavak: hívóközpont, fejlett információs és kommunikációs technológia

Absztrakt

A tanulmány egy egyre jelentősebb szolgáltatási ágazat, a hívóközpontok kialakulásának okait, az azt lehetővé tevő tényezőket és az ágazat eddigi fejlődését mutatja be, kitérve a hívóközpontok lehetséges jövőbeli fejlődési esélyeire is. A szerző azt is vizsgálja, hogy a hívóközpontok eddigi telephelyi döntéseik során a regionális kiegyenlítődés irányába hatnak-e, avagy az erősebb gazdasági alappal rendelkező régiókba települnek-e, a már meglévő fejlettségbeli különbségeket erősítve.

Szerzői adatok

Zoltán Raffay, MTA RKK DTI

tudományos munkatárs

Megjelent
2001-09-01
Hogyan idézzem?
Raffay, Z. (2001) Távszolgáltatások és a régiók esélyei az új területi munkamegosztásban – a hívóközpontok, Tér és Társadalom, 15(3-4), o. 207-230. doi: 10.17649/TET.15.3-4.828.
Rovat
Kitekintő