Examining the Regional Effects of Recruitment Marketing Projects of National Higher Educational Institutions

Authors

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.21.4.1141

Keywords:

felsőoktatás, beiskolázási marketingtevékenység, vonzáskörzetek

Abstract

A felsőoktatás versenytere nemzetközivé vált, mely jelentős hatással van hazai intézményeink működésére is. A beiskolázási tevékenység vizsgálatakor a globalizáció hatásairól, a nemzetközi oktatási piac kihívásairól általában nem feledkeznek meg a szerzők, azonban kevesebbet hallunk a regionális kérdésekről, a hazai hallgatók megtartásáról, az ezzel a feladattal járó lehetőségekről és veszélyekről. A tanulmány a jelentkezések vizsgálata során megkísérli bemutatni az intézmények regionális hatásának, elemzésének fontosságát.

Author Biography

Gabriella Kuráth , PTE KTK Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola, Pécs

PhD hallgató

 

Downloads

Published

2007-12-01

How to Cite

Kuráth, G. (2007) “Examining the Regional Effects of Recruitment Marketing Projects of National Higher Educational Institutions”, Tér és Társadalom, 21(4), pp. 95–110. doi: 10.17649/TET.21.4.1141.

Issue

Section

Snapshots