A magyarországi önkormányzatoknak a gazdasági élet szereplői körében felhasznált kommunikációs kiadványai

Kulcsszavak: terület- és településmarketing, kommunikációs tevékenység, kiadványok

Absztrakt

Az 1980-as évek elejétől az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európában egyre fontosabb szerepet játszó, majd a rendszerváltás után a magyarországi önkormányzatoknál is megjelenő terület- és településmarketing egyik igen fontos összetevője a kommunikációs tevékenység. A tanulmány a hazai önkormányzatok ennek keretében publikált kiadványait elemzi, és azt vizsgálja, hogyan próbálják meg a települések ezek segítségével felhívni magukra a potenciális beruházók figyelmét.

Szerzői adatok

Gábor Kozma, DE TTK Társadalomföldrajzi és Területfejlesztési Tanszék

egyetemi adjunktus

Megjelent
2004-12-01
Hogyan idézzem?
Kozma, G. (2004) A magyarországi önkormányzatoknak a gazdasági élet szereplői körében felhasznált kommunikációs kiadványai, Tér és Társadalom, 18(4), o. 69-83. doi: 10.17649/TET.18.4.971.
Rovat
Gyors ténykép