The Brochures of the Local Governments in Hungary for Potential Investors
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.18.4.971Keywords:
terület- és településmarketing, kommunikációs tevékenység, kiadványokAbstract
Az 1980-as évek elejétől az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európában egyre fontosabb szerepet játszó, majd a rendszerváltás után a magyarországi önkormányzatoknál is megjelenő terület- és településmarketing egyik igen fontos összetevője a kommunikációs tevékenység. A tanulmány a hazai önkormányzatok ennek keretében publikált kiadványait elemzi, és azt vizsgálja, hogyan próbálják meg a települések ezek segítségével felhívni magukra a potenciális beruházók figyelmét.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2004 Kozma Gábor

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors wishing to publish in the journal accept the terms and conditions detailed in the LICENSING TERMS.