Az amerikai transznacionális vállalatok lokalizációja 1983 és 2007 között
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.24.4.1803Kulcsszavak:
amerikai transznacionális vállalat, terjeszkedés, lokáció, értékesítésAbsztrakt
A transznacionális társaságok (TNC) kétségtelenül a világgazdaság leginkább meghatározó szereplőivé váltak. E vállalatok óriási jelentőséggel rendelkeznek a technológia, a termelés, a tőkebefektetések és a kereskedelem terén is. A tanulmányban az értékesítési mutatók segítségével az amerikai TNC-k külpiaci
terjeszkedését mutatjuk be. Ehhez áttekintjük, hogy az amerikai vállalatok hálózata miként szerveződik, illetve milyen átrendezıdési folyamatok zajlottak le az utóbbi években.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a FELHASZNÁLÁSI ENGEDÉLYBEN részletezett feltételeket.