Marketingorientált városfejlesztés

  • Fatime Barbara Hegyi SZE, Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola, Győr
Kulcsszavak: városfejlesztés, marketingorientáció, versenyképesség, stratégia elemzés, fejlesztés, kommunikáció

Absztrakt

A tanulmány bemutatja mindazon tényezőket, amelyek hatékonnyá és eredményessé teszik a marketingorientált városfejlesztést. Mindehhez kidolgozza a marketingorientált városfejlesztés elméleti modelljét (MOVE), melynek helyes allcalmazása keretet biztosít a város vezetése számára a település versenyképességének kialakításához és növeléséhez a város piacon történő meelenítésén keresztüL A modell segítségével látható, hogyan kerül piacra a város, milyen vezetési szemlélettel és gyakorlattal valósítható meg egy olyan típusú településfejlesztési gyakorlat, amely a piaci igényeket sikeresen képes követni és szolgálni. Egy olyan alkalmazható elméleti modell kialakítása a cél a településfejlesztés területén, amelynek helyes alkalmazása hozzájárul a település versenyképességének kialakításához és fenntartásához.

Szerzői adatok

Fatime Barbara Hegyi, SZE, Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola, Győr

PhD Hallgató

Megjelent
2007-09-01
Hogyan idézzem?
Hegyi, F. B. (2007) Marketingorientált városfejlesztés, Tér és Társadalom, 21(3), o. 129-141. doi: 10.17649/TET.21.3.1127.
Rovat
Gyors ténykép