A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis

Authors

  • Beáta Nagy PE GTK Tudás Sziget–Menedzsment Gondolkodó és Gyakorló Műhely, Veszprém

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207

Keywords:

országimázs, márka, Nation Brand Index, Ausztria

Abstract

Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.

Author Biography

Beáta Nagy , PE GTK Tudás Sziget–Menedzsment Gondolkodó és Gyakorló Műhely, Veszprém

marketing koordinátor

Downloads

Published

2008-12-01

How to Cite

Nagy, B. (2008) “A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis”, Tér és Társadalom, 22(4), pp. 205–219. doi: 10.17649/TET.22.4.1207.

Issue

Section

Outlook